Program rozvoje venkova
Pria, 1. 1. 2014Od roku 2014 můžete čerpat dotace v rámci projektu Programu rozvoje venkova ČR na období 2014-2020. Hlavním cílem programu rozvoje venkova je obnova, zachování a zlepšení ekosystémů závislých na zemědělství prostřednictvím zejména agroenvironmentálních opatření. Dalším cílem také investice pro konkurenceschopnost a inovace zemědělských podniků, podpora vstupu mladých lidí do zemědělství nebo krajinná infrastruktura. Program rozvoje venkova má také…
SPOČÍTEJTE SI, JESTLI VAŠE FIRMA TVOŘÍ HODNOTU
Pria, 2. 8. 2013Dobrý den, v úterý jsme si řekli, proč častěji zjišťovat hodnotu firmy. Dnes si řekneme jednu metodu. Metoda diskontovaných peněžních toků. Při této metodě se vychází ze situace – lidově řečeno „kolik to Vaše podnikání hodí peněz“. Postup: Pokud jste firma, která sestavuje výkaz Cashflow, tak vezměte hodnotu stavu peněžních prostředků na konci období. Pokud…
8 vyzkoušených praktických tipů jak zlepšit fungování týmu
Pria, 4. 7. 2013Dobrý den, navazuji na včerejší email, kde jsme si říkali o tom, zda vést nebo řídit. Dnes bych Vám dal 8 vyzkoušených praktických tipů jak zlepšit fungování firmy. „Špatná“ zpráva na úvod – je to o práci, DOBRÁ ZPRÁVA – pokud na tom zamakáte, tak je to dlouhodobě fungující. Řídit sám sebe – efektivní sebeřízení je předpokladem…
I dobře míněná reklama může zmást kupující
Pria, 2. 7. 2013Dobrý den, dnes si ukážeme jak dobře míněnou reklamou zásadně zmást potenciální kupující. V minulém týdnu jsem měl služební cestu na Moravu a jel jsem autem kolem Prostějova. Zde mne upoutal jeden billboard – bílý podklad s názvem firmy v levé polovině, obrázkem pomlázky a v pravé polovině byla dívka s velkým poprsím, oblečená pouze do červené podprsenky. Zeptal jsem…
Zdražujeme!
Pria, 26. 5. 2013Jak mohu zdražení našich produktů vysvětlit zákazníkovi a nepřijít o něj? 1) Co například pomalý růst cen, který doufáme, že nikdo neuvidí? Asi úplně ne. Když zdražujete, zdražte tak, aby to ten zákazník viděl, protože si toho určitě všimne, ať chcete nebo ne. Důležité jsou informace, jak moc jsou Vaši zákazníci citliví na cenu, tedy jestli…