Články Archivy | Strana 5 z 14 | Edolo

Články

14. 6. 2016

NEJČASTĚJŠÍ ÚČETNÍ OMYLY, KTERÉ VÁM Z PRÁCE UDĚLAJÍ PEKLO

15.8.2016  Priority i valná většina úsilí majitelů či ředitelů malých a středních firem se upírá do výroby a obchodu. Zpočátku je to logické. Výroba i obchod jsou v přímé úměře s výsledky firmy. Až do doby, kdy ziskovost a efektivita společnosti zpomaluje nebo výrazněji klesá. Obchod i výroba jedou na plný plyn, ale přece jenom něco nešlape, jak by mělo.  A teprve poté přicházejí…

14. 6. 2016

KLÍČOVÉ ROZDÍLY MEZI ÚČETNICTVÍM A SPRÁVNĚ VEDENÝM ÚČETNICTVÍ

Kolik tabulek, výkazů a kolik pokusů vydolovat z účetnictví ty správné informace potřebujete k tomu, abyste učinili zásadní rozhodnutí?  Pár, více nebo nevíte, kde přesně v účetnictví hledat? SPRÁVNÉ VEDENÍ ÚČETNICTVÍ Správně vedené účetnictví splňuje, jak zákonné normy, tak slouží majiteli firmy ke správnému rozhodování. Podívejte se, jak rozklíčovat, zda „děláte” účetnictví nebo jej vedete správně a kolik pokusů je…

26. 4. 2016

POTENCIÁL na vývoj prototypu, INOVACE na zahájení výroby

Máte dobrý nápad, ale zdroje na vývoj prototypu chybí? Chcete rozjet výrobu, leč peníze na stroje a zařízení jsou v nedohlednu? S bankou jednat nechcete a bohatého strýčka v Americe nemáte? Buďte otevřeni dalším možnostem, které se dnes nabízí. Čerpejte znovu! Před lety jste rozmach svého podnikání podpořili programem Rozvoj. Rozšířili jste výrobní linky, nakoupili stroje, celkově urychlili vývoj svého…

15. 3. 2016

Ignorace výstupů prediktivního managementu vás může stát krk

Kdo by neznal KODAK. Svitkový film, první přenosný fotoaparát, unikátní foto z Měsíce. Úspěšný podnik let minulých.  KODAK dnes? Vyhaslá hvězda.  Reakce na změnu trhu přišla příliš pozdě. Ignorace výstupů prediktivního managementu stála KODAK krk. Nedělejte ty samé chyby! Teď nebo nikdy?! Honí se vám v hlavě nové podnikatelské projekty? Přemýšlíte, které posunout dál a které nechat u ledu?…

1. 1. 2016

VRIO ANALÝZA

Řekneme si něco o moderním nástroji k analýze zdrojů firmy – mikroprostředí, tzn. že VRIO analýza je doplňkem k PEST analý ze, která analyzuje makroprostředí. VRIO analýza je zkratka pro Value, Rareness, Imitability a Organization neboli analýza hodnoty, vzácnosti, napodobitelnosti a uspořádání zdrojů. Všeobecně je to strategický audit vlivu makrookolí. „Účelem VRIO analýzy je nalézt odpovědi na otázky: Jak je zdroj,…

1. 1. 2016

Náš příběh

Společnost založil Ing. Václav Edl . Jeho vizí bylo „dělat věci jinak“. Proč? Protože na trhu je mnoho firem, které zákazníkovi nabízí svoje produkty a přesvědčují, jak jsou dobré, ale … Skoro nikdo se nepostaví do role svého zákazníka, aby řekl: „Ano, existuje tento problém, řešení je toto“.  Po celou dobu existence společnosti je cílem vybudovat…