I dobře míněná reklama může zmást kupující | Edolo

I dobře míněná reklama může zmást kupující

Dobrý den,

dnes si ukážeme jak dobře míněnou reklamou zásadně zmást potenciální kupující.

V minulém týdnu jsem měl služební cestu na Moravu a jel jsem autem kolem Prostějova. Zde mne upoutal jeden billboard – bílý podklad s názvem firmy v levé polovině, obrázkem pomlázky a v pravé polovině byla dívka s velkým poprsím, oblečená pouze do červené podprsenky. Zeptal jsem se kolegů v autě, co by si do dané firmy šli koupit (podle informací na billboardu). Odpovědi:

1. Prodejna podprsenek

2. Pánský klub a asi tam v době velikonoc měli slevu

Skutečnost:

  • Firma je expertem na podlahy a zákazníkům nabízela velikonoční slevu na nákup. Takže jak si sami můžete všimnout:
  • Nikdo se nezaměřil na název firmy
  • Úsudky o tom co firma prodává, byla naprosto mimo obor firmy!!!
  • Jediné co si kdo z billboardu pamatoval, byla dívka v podprsence, nikoliv firma z tohoto billboardu


Závěr:

Naprosto vyhozené peníze za reklamu a do firmy pravděpodobně moc nových zákazníků nepřišlo. Možná v Prostějově vzrostl prodej podprsenek…


Přeju Vám, abyste nedělali v prodeji takové fatální chyby, teda pokud nechcete podpořit prodej jiným firmám. Pamatujte si – vše je o zdravém rozumu, jakýkoliv „kreativec“ a kreativní nápady se při prodeji zakazuje! Vždyť ani Vy sami nechcete, abyste byli při nákupu kreativně oslovováni – zkuste si představit, že by Vám někdo prodával kreativně rohlík, asi ho chtít nebudete, resp. budete se dívat, kde se dá tento rohlík koupit standardním způsobem!

Mějte fajn den a zdravému rozumu ZDAR!

Václav Edl

Sdílení