Zopakujme si: Klíčová informace: kompletní proces standardního výběrového řízení se nám aktuálně platnou novelou prodloužil z doby 30 dní na dobu minimálně 60 dní a to je podstatná změna!!!!!
Teď jedna reálná zkušenost z jedné firmy, kde to „trochu“ podcenili.
Pamatujete si na včerejší email, kde jsme upozorňovali (opakovaně) na nebezpečí špatné provedeného výběrového řízení? Bohužel v jedné firmě mají vlastní zkušenost.
Odmítli naši cenovou nabídku na organizaci výběrového řízení s naší
osobní garancí a najali si externí firmu „za lepší cenu“, která neměla
s procesem výběrového řízení s dotační podporou žádnou zkušenost
a hlavně nebyla na to ani pojištěna.
Tento „administrátor“, i přes naše celkem šestkrát opakované upozornění
(fakt jsme chtěli, aby to dopadlo dobře; vždy chceme pro naše klienty
jen to nejlepší, i když to nedodáváme my, ale přece nemůžeme nechat
konat někoho jiného vědomé chyby, když je to evidentní), provedl výběrové řízení, kde nedodržel lhůty dané aktuálně platnými pravidly a zadavatel přišel o 53 mil. Kč. Mimo jiné, ta částka, o kterou firma vlivem špatně provedeného výběrového řízení přišla, je cca 20% ročních tržeb firmy. Skutečně si myslíte, že cena zaplacená za kvalitní a kvalifikovanou organizaci výběrového řízení je vysoká?
Nezapomeňte, že správně provedený proces výběrového řízení je klíčem k vyplacení dotační podpory.
Víte, že naše společnost je pojištěna na škodu z organizace
výběrového řízení a to až do výše 50.000.000,- Kč? Pojistný certifikát
k nahlédnutí zde. Tzn. že je naším osobním závazkem realizovat výběrové řízení SPRÁVNĚ!!!